poniedziałek, 21 maja 2012

lasu kuszenie

Przestrzeń dookoła jest tak kusząca - pachnie las majowym poruszeniem. Jak oprzeć się tej tak naturalnej dla natury magii , która tak mnie wzrusza? Nie potrafię , a co ważniejsze nie chcę się opierać. Cudownie poczuć pewną dojrzałość w sobie, która pozwala mi  w zupełnie naturalny sposób celebrować każdy tak zwykły,a  Niezwykly moment, który Natura Tworzy! Wszystko miłośnie zwariowało- ja także oszalałam;słonecznikowo, ogrodowo i nawet w dzikim warzywniaku już jakoś marchewka wygląda i rzodkiewki , które zdaje się uprawiam dla saren.
ale....
        Czuję koniuszkiem swoich myśli ,że zbliżam się do mojej pracowni, rytm świersze mi dyktują. Za chwil parę najnowsze z naturą tworzenie zostanie zatrzymane na fotografiach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz