czwartek, 14 czerwca 2012

kobiety jak Sopel Lodu- nie do zjedzenia!

Dziki warzywniak rozbujały wiosennie pachnie dojrzałymi rzodkwiami, a dokladniej   na myśli mam odmianę o kuszącej nazwie "sopel Lodu". To właśnie ona  lekko rozbudza moją  wyobraźnię i prowokuje do działań pt. kolacja  z naturą!!!!
  Kilka tygodni temu coś  mnie tak poruszyło gdy zobaczyłam podczas  zakupów w sklepie dla profesjonalnych ogrodników( to miejsce jak najbardziej dla mnie:) zdjęcie tych okazałych Lodowych Pań z charakterem . Oczywiście  zakupiłam kilka paczek z ziarenkami.  Hm i cóż mogę rzec- nie polecam , choć lubię pikanterii szczyptę w kuchni to ten Sopel Lodu  ma w sobie nutę takiej ostrości , która chyba dla mieszkańca tej szerokości geograficznej jest nie do przyjęcia! Dziś zawędrowałam i wszystkie sople zostały wyrwane ze swojej grządki, początkowo z przerażeniem przyglądałam się tej gromadzie. Zastanawiałam się kogo zaproszę na takie zdecydowanie nie do przyjęcia stado Pań. Szkoda mi było skazać tyle ostrych  Rzodkiewek na wygnanie, a  nawet  gorzej na stracenie. Na całe szczęście  olśniło mnie ich piękno i wylądowały w dzbanku. Cudny bukiet. Tak sobie myślę , że te nie do zjedzenia Sople idealnie nadają się do każdego wnętrza. Niebanalne rzodkwie , a co ważne nie prowokują do spróbowania. No tak mnie nie prowokują, ale nieznajomych albo gości zapewne kusiły. To chyba bardzo życiowa odmiana - moje myśli wędrują od rzodkiewki do kobiety.Każda z nas ma coś z tej niezjadliwej odmiany, to chyba nasz system ochronny. Taki smak sprawia, że każdy XY od pierwszego smakowania będzie miał czkawkę na samą myśl o nas! Każda kobieta powinna pielęgnować w sobie taką szczyptę ostrości z gatunku mało zachwycających( bardzo delikatnie powiedziane:)! Ale tylko szczyptę!:)
Wracajac do dzikiego-  jutro posieję zwykłe rzodkiewki, mam nadzieję ,iż mój brak doświadczenia nie sprawi,że  rozbudzę ich zwyczajność do zaskakującego smaku. Z drugiej strony takie rzodkiewkowe bukiety dłużej mogą cieszyć oko. Podobno przez żołądek do serca czy ja wiem!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz